Werken
bij KCS

Bij Klant contact services (KCS) stimuleren we elkaar om verder te denken dan de initiële klantvraag. We willen de partner zijn voor onze klanten en opdrachtgevers. Bij KCS krijg je meer dan een antwoord op je vraag. Het menselijke aspect voert bij ons de boventoon. Dit geldt zowel voor klant, medewerker als opdrachtgever. KCS is een zelfstandig onderdeel van Achmea, ondersteunt alle Achmea-onderdelen in het aangaan en onderhouden van klantcontacten.

Werken bij Klant Contact Services (KCS) en daarmee voor één van de grootste verzekeraars kan je natuurlijk niet zomaar. Je behaalt eerst je Wft-diploma. Daarna volg je een opleiding waarin je alles leert over het product, de systemen en de gesprekken.
Elroy Harder
Elroy Harder Accountspecialist 06-83523777

Vacatures
bij KCS

Ons
verhaal

KCS is in 2001 opgericht en onderscheidt zich door de betrokkenheid van haar medewerkers bij haar opdrachtgevers en de klanten van die opdrachtgevers. KCS is doorlopend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening voor de Achmea labels (waaronder Zilveren Kruis Achmea, Interpolis en FBTO) verder te verbeteren.

Klanten hebben steeds meer behoefte aan eerlijkheid en duidelijkheid. Ze willen geholpen worden, echt geholpen worden. KCS brengt Achmea en haar klanten dichter bij elkaar. Dat doen we door oprecht geïnteresseerd te zijn in de ander. Onze mensen luisteren echt naar wat er gezegd wordt en voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor het zo effectief mogelijk beantwoorden van de vraag van zowel klanten, medewerkers als Achmea.

Onze
kernwaarden

De basis van KCS kenmerkt zich door de drie kernwaarden plezier, dynamisch en warm. Deze waarden geven aan hoe wij met elkaar omgaan, maar ook wat ons kenmerkt richting de buitenwereld. Deze kernwaarden vind je dan ook overal terug in de organisatie en in ons gedrag. 
Plezier
Wij ervaren plezier in werk en leren. Hierdoor ontwikkelen we ons, verbeteren we onze prestaties en zorgen we voor een positieve werksfeer. 
Warm
Bij KCS voelen wij ons thuis en anderen voelen zich thuis bij ons. Wij zorgen voor elkaar en onze klanten. Wij luisteren naar elkaar en leven met elkaar mee. 
Dynamisch
Wij durven buiten bestaande kaders te treden. Hierdoor bieden wij verrassende oplossingen.  

Jouw
werkdag!

Onze
kantoren