Case
KCS

Hoe kunnen we in een korte tijd (ca. 5 weken) de instroom van Klantenservice Medewerkers significant verhogen voor de drie vestigingen van KCS, waarbij ook de kwaliteit van de kandidaat gewaarborgd blijft? 


Elk jaar vindt voor KCS de werving van klantenservice medewerkers plaats voor het eindejaarswerk bij
zorgverzekeraar Zilveren Kruis. Dit betreft werk van tijdelijke aard t/m medio februari voor drie verschillende locaties. KCS werkt hierin samen met meerdere bemiddelaars en zij hebben de afgelopen jaren gemerkt dat de instroom van kandidaten niet van de gewenste kwaliteit was en ook de aantallen waren niet hoog genoeg.

Onze
aanpak

Onze producten
  • Landingspagina Werken bij KCS
  • Doorlopende jobmarketing campagne op social media en jobsites
  • Screening en selectie van kandidaten
Onze oplossingen
  • Landingspagina Werken bij KCS
  • Doorlopende jobmarketing campagne op social media en jobsites
  • Employer brand tentoonstellen op de campagne pagina
Het resultaat
  • Verhoogde instroom van gekwalificeerde klantenservice medewerkers
  • Verlaging van de cost per hire
  • Verhoogde zichtbaarheid op de belangrijkste kanalen van de gewenste doelgroep 

Andere
klanten